Bilder!


Såg ut såhär idag!


Min klänning kom idag! Jätte skön :o Så den ska med till Turkiet! :D Tyvärr är den lite genomskinlig, men får väl ha andra underkläder på mig, annars blir det bara synd om dom som behöver se det :) Funderar fortfarande på att köpa mig en svart också!
Har målat över benen för jag tycker att knän är så sjukt fula :o

Just det, har även skaffat mig ett löfte jag ska försöka att hålla, och det är att jag bara får äta godis fredag - söndag. Började igår och jag har klarat mig idag, än så länge i alla fall :)

Imon är det alla hjärtans dag och jag ser väl inte fram emot det riktigt. Tycker det är en mysig dag om man har någon att dela den med, men blir nog bara att sitta hemma.
Alla tjabbar så förbannat om att det är endast för att butikerna ska tjäna mer, so what? Visst ska man visa kärlek varje dag, men det är ju ett tillfälle att visa EXTRA mycket kärlek. Man kanske äter på något mysigt ställe eller ger varandra något litet fint, det är inget man har råd med varje dag? Man kan ju se det som en bekräftelse annars. Och dom som sitter och säger att det är en meningslös dag är dom som sitter hemma och är...ensamma! Jag vågar i alla fall erkänna det.

xoxo linda