Feeling so faithless, lost under the surface

Något jag inte har nämnt här i bloggen (vet inte varför) är att i julklapp så fick jag och My biljetter till Eric Saades konsert i Växjö! Och jag längtar jätte mycket! fjortisvarning?... Men vi hade ju inte räknat med det för mamma sa att dom var slut, men sen så hade hon hittat VIP-ståplatser :D Det är 11 april!
Något jag har gått och oroat mig över sen vi fick biljetterna är basens volym. Jag tycker det är bra med bra bas, men om den är för hög så dunkar det i hjärtat och det gör näst in till ont, och det är obehagligt. Och han har mkt bas i sina låtar, i alla fall vissa. Men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, ser fram emot det i alla fall! :D
Mamma och pappa, jag älskar er! :)

En sak som jag hittade innan på FB är tvillingarna som spelar huvudrollerna i filmen "Jag saknar dig" har en blogg. Så tänkte att eftersom man själv är tvilling kan det ju vara kul att läsa :) Inte för att den var så bra men ändå. Här är den!


xoxo linda