God morgon!

Vaknade innan halv 9 men låg kvar i sängen till halv. På 30 minuter har jag hunnit ringa och boka in ett möte med UMO i Växjö till våran tidning, vara nere i tvätten och byta där och i tumlaren och efter det så bytte jag kattsand. Känner mig lite effektiv :)
Men nu ska jag lägga in allt som jag tvättade igår i garderoben. Idag hinner jag nog med bilderna och mamma har tvingat mig att byta lakan. Eftersom katterna fäller så mycket så borde jag byta varannan vecka. Men det orkar man ju knappt! Men men, var gör man :)

I eftermiddag har jag och My körning och efter det ska vi jobba! Sen ska vi och handla inför tjejkvällen imon :) Och om mamma kommer ihåg och orkar, så ska vi färga mitt hår också! Tar man mycket i håret blir det fettigt, så jag har gjort det jätte mycket nu så det ska nog bli bra nu :D
Min frisör gillade det rosa jag hade i så kommer fixa det igen, men det blir kanske i helgen eller något.

Igår kollade jag och My på Reeboks hemsida. Det var ett par skor som va väldigt populära för några år sen och jag har velat ha såna vita rätt länge nu. Men så hittade jag ett pat illblå (till My) och ett par neon rosa (till mig) och dom fanns även i vit. Tyvärr vet jag inte var man kan beställa dom så det blir att leta. Men tyckte verkligen om dom :(

xoxo linda