I just wanna sing

Emelie tyckte att jag uppdaterar dåligt, så för din skull nu då! :P

Har svenska och sitter i ett grupprum borta på IT med Nicole och Amanda. Plågar dom med min musik just nu, dom klagar inte men vem vet vad dom egentligen tycker ;)

Alla hjärtans dag blev ganska bra igår trots allt. I skolan fick jag två slag i huvudet och en på armen, av tre olika personer då. Tack! När jag kom hem så höll pappa upp Göran i toalettfönsret och han såg ut att bli jätte glad när han såg mig. Då kändes allt lite bättre :) Och så överraskade han mig med massa godsaker under dagen. Tack så jätte mycket pappa! <3

Fick en bok i svenskan som vi ska läsa. Jag och Amanda tog dom enda "Kalla det vad fan du vill" och alla andra i klassen fick "Ett öga rött". Men som jag skrev där uppe så lyssnar vi mest på musik!
Hade körlektion i morse och han tycker vi är jätte duktiga. Tyvärr måste vi "köpa" fler lektioner för man måste ha ett visst antal för att göra halkbanan och det räcker inte riktigt med 5. Synd, men vi klarar det nog hyffsat fort ändå! :)

xoxo linda
#1 - fiffi

SING LINDA SING. - LOUND AND PROUD :)))))