It’s a mystery why I can’t stop thinking of you

Försök gissa låten ;)

Idag har jag varit lite duktig! På lunchen hade vi tjejsnack. Insåg att våra samtalsämnen på lunchen blir mer och mer...speciella? xD Men det är kul, tycker i alla fall jag :p Saker jag kan ta lärdom av ju!
Men vi satt och pratade till 12 typ och då kände jag inte för att gå till trafikskolan så jag gick till stationen för att åka hem. För att inte känna mig helt misslyckad så läste jag faktiskt det som "K" sa att vi skulle. Har ju lektion på torsdag. Och då har jag ju faktiskt gjort lite! Har inte läst mycket hemma sen My kom hem med engelskaboken. Har inte gjort så mycket distanstest heller. Men det kanske jag gör sen.

Har även dammsugit, bytit lakan. Lakanen går i en gråskala och när katterna är vita så kommer det inte vara dom färgerna länge till. Göran ligger där och har gjort det någon timme nu. Men jag tycker det är fint, påminner om ett lyxit badrum, tycker jag i alla fall :P Eller en spa-avdelning. Synd att man inte är rik... Får kanske gifta mig rikt?

Godis-sugen?

Resten av kvällen ska jag ta det lugnt med antingen teori, engelska eller TV :)

Refrängen av Mystery:
It’s a mystery why I can’t stop thinking of you
Mystery, how everything circles around you
In my mind, I’m doing all in my power to get free
In my mind, I promised myself ’till this day I’d be
But it’s a mystery

Jag tycker det är obehagligt när en låt stämmer SÅ himmla bra på en själv. Många delar av den låten gör det och det är läskigt. Samma med "When there was me and you" från High school musical, insåg det när jag sjöng den med Nils. Scary....

xoxo linda