It's been a while since

Har inte skrivit på ett tag. Har varit på dåligt humör sen i tisdags/onsdags och det har inte gått över. Då är risken att jag skriver massa emoinlägg som riktar sig mot personer. Så har försökt undvika det, borde egentligen inte skriva nu heller.

Blir mer och mer less på skolan och allt som hör till den. Det går väl bra för mig, men skolan är inte speciellt bra på något sätt. Men nu slipper jag den i 4 veckor och dom på skolan slipper mig i 4 veckor. Är väl någon som blir glad över det...

Igår kom Janeth hit och sen stack vi till UNF. Idag kommer Nils runt 2 tror jag My sa, och runt 6 kommer Janeth :) Blir väl att sjunga och dansa lite. Hoppas det i alla fall, så man kommer på andra tankar.
Just nu gör jag inget, ska läsa boken vi fick på svenskan. Hinner jag läsa ut den innan APUn börjar så blir det ett problem mindre, även om tanken va att vi skulle läsa den under den perioden. Har läst lite idag i alla fall.

Ikväll blir det även melodifestivalen! Men verkade inte va någon bra så vi får väl se hur det kommer bli denna gången. Men men, får se om jag skriver mer sen. Blir jag gladare så kanske, men om det inte blir så, vilket jag egentligen inte tror, så skriver jag nog inte mer idag...

xoxo linda