Now you just somebody that I used to know

Har varit lite duktig idag faktiskt. Har gjort klart en uppgift i TK och även lämnat in den. Läraren har läst min novell och komenterat, jag har gjort ändringarna som hon nämnde och även lagt till lite. Har kommit på ett slut. Fattas endast ca 2000 tecken nu och sen är den klar! Den ska vara klar sista Mars men är inte hemma då så måste jobba på lite. Var smart och bytte namn på karaktärerna, killens namn var dock inte så jätte långt, men det kan jag nog ändra. Men skönt att det börjar bli klart i alla fall :)

Nu hade jag tänkt ge mig på lite svenska. Jag vet att jag hinner fixa klart det på lektionen, men jag gör ändå en del av den nu, så man vet att man hinner!

Men fotoläxan tar jag nog i helgen, vet inte hur jag ska lösa den bara. Men det blir nog bra :) Ska fixa håret innan jag åker till Växjö, ser ut som en risbuske bara för att jag satte upp håret när det var blött, och sov med det.

xoxo linda