There are days when you feel so cold

Kom precis ut ur duschen, blev lite senare än vad jag hade tänkt mig för jag räknade fel på tiden med OC avsnitten. Men dom är så bra så lite svårt att sluta :P Och är man ändå själv så måste man ju roa sig på något sätt ju...

Imon är det fredag, och jag blir hemma. Har varit det många helger nu känns det som. Var ett tag sen det va UNF och ingen verkar ha tid för det längre ändå. Och alla är alltid upptagna på annat håll, eller så vill dom bara inte va med mig.
Kanske följer med mamma till mormor på lördag om hon ska dit. Jag tycker om att va med familjen och jag älskar dom, det är inte det, men man vill ju inte va hemma varje helg när alla andra är ute och gör roliga saker. Men men, what to do?

Hade tänk lägga mig och läsa lite nu. Känner att jag mår illa men det är väl tröttheten som jävlas. Som allt annat... Hade tänkt lägga upp bild på kläderna jag hade idag men känner inte för det längre.

xoxo linda