Turkiet!

Mamma har fått för sig att hon starkt vill bort från Sverige, så hon hittade en billig resa till Turkiet. Tror att hon och My håller på att boka den nu och då åker vi i slutet av Mars! Veckan innan påsklovet, lite nice :D

Körlektionen gick jätte bra tycker jag, för båda :) Han verkade nöjd med oss också! Så när vi hade kört klart bokade vi 3 lektioner till. 2 hamnar under lektionstid då alla måndagseftermiddagar är upptagna (halvdag i skolan då) och den sista hamnar på lovet. Har en till att boka in sen. Hoppas på att få göra halkbanan snart med ju... Men eftersom jag inte kan köra på måndagar så blir det att göra teori istället! Kan ju köra på måndagar, men med en annan lärare som jag inte vill ha :P

När vi va klara så stack vi till mammas jobb, men hon var inte klar så vi drog till H&M för att träffa Nils. Då köpte jag även mina skor. Stack till Subway efter det och sen mot jobb! Har ju 3 ställen, men det blir ju pengar :) Har varit hemma i ca 2 timmar, men ska snart sova!

Imon har vi idrott och det blir styrka på Hälsostudion, kommer dö! Ska träffa Annelie på IT, as usual! :)

xoxo linda