Who do you think you are?

Har hållt på med APU uppgifter hela tiden sen jag kom hem. Har ätit en gång också, annars bara plugg. Börjar få ordning på vad som ska göras, tror jag! Idrotten blir klar på torsdag och förhoppningsvis delar av median också. Vill verkligen få det gjort...

Funderar på om jag ska gå och äta lite och sen tvätta av sminket. Imon blir det inget smink, vet redan att jag kommer lipa så vill inte se ut som en zebra... Är i alla fall ledig från praktiken imon, hade inte orkat gå dit ändå. Finns ju ingen som helst glädje med begravningar.

Just nu:


Joo då, super söt! Nej, men kände att ingen seriös bild blev bra så gav helt enkelt upp (Y)

Nej, nu ska jag gå och äta. Kanske ska gå och störa My lite också :D Frågade innan om hon kunde hjälpa mig med NK - hon hade ju provet idag och sa att det var svårt - men hon sa att hon kunde försöka hjälpa mig, tror jag i alla fall att hon gjorde? Aja, eftersom jag är en sån underbar syster så ska jag störa henne i allt pluggande, hon behöver ett liv här hemma också :D
Borde nästan få pris för att jag är en sån sjukt underbar syster...

xoxo linda