Depp

Har kommit in i en ny "emoperiod" kan man väl kalla det. Känner att det bara kommer bli massa deppiga inlägg och dom är ingen så sugen på att läsa så kanske inte kommer skriva så mycket. Inte för att någon bryr sig, men ändå.

Imon kommer Janeth och Nils hit och jag hoppas att det kommer bli kul. Jag har blivit helt dissad, igen, så Janeth sa att hon och jag får tröst mysa nu när ingen annan vill det längre. Men det är ju bättre än inget i alla fall.

Januari är en månad då INGET går rätt för mig. Om vi går tillbaka till Januari 2010 så blev jag dumpad, året efter blev jag dumpad och man kan faktiskt nästan säga att jag blev det i år igen. Jag kanske helt enkelt borde ge upp? Trött på att allt ska gå åt helvete på den fronten, blir så otroligt nedtryck och självförtroendet är på bottnen igen. Jag vill inte må dåligt, men jag får tydligen inte må bra.

Inatt så bröt jag mot nästan hälften av mina nyårslöften, känner verkligen hur värdelös man är (Y)

xoxo linda