English!

Har engelska just nu. Första delen av lektionen så läste jag i "Being There" och har fått frågorna till recentionen också. Pratade med läraren om mitt betyg. Hon behövde ju "mer kött på benen" när det gällde betyget, så frågade hur jag skulle kunna få i alla fall VG. Behöver öva på gramatiken och vokabuläret (?) så får vi se hur det går. Hon sa att mitt prov gick bra men jag är fortfarnade missnöjd... Men hon sa att jag får kämpa på med bokrecentionen. Och jag ska verkligen försöka!!

Ikväll så ska jag troligen följa med My till frisören. Ska även hinna sätta ihop våran redovisning i naturkunskapen, om alla skickar in sin fakta till mig. För den ska redovisas imon. Den är prio 1 och efter det blir det kanske lite engelska och självklart teori! Ska in på en sida och kolla frågor och sånt. Men ser faktiskt fram emot min första lektion nästa onsdag, men är äckligt nervös! Tur att syrran är med i bilen i alla fall.
Ska fråga när dom tror att jag är redo för halkbanan med. Vill verkligen ha den gjord så man bara kan fokusera på att plugga en massa teori, även köra.

Idag borde mitt mobilskal komma också :) Får se om det blir bra eller inte :P Nu ska jag fortsätta jobba med "International English" som ska vara klart vecka 6. Ett lite roligt "citat" från boken vi läser:
"A woman held the man's unnaturally long and thickened organ in her hand. In another, the organ was lost between her legs." - Being There

xoxo linda