God morgon!

Kom hem lite efter 2 inatt och jag gick raka vägen till sängen! Och sov hela natten igenom till 12 och det var JÄTTE längesen jag sov en natt igenom utan att vakna, och är nog ännu längesen jag sov till 12.

Vid 5 tror jag det va, stack vi och hyrde ett släp och sen åkte vi till mammas kompis för att hjälpa till med att flytta några saker hem till henne. När vi lastat allt så åkte vi till Smålandsstenar, tror vi va där runt 9. Fikade, sen körde Björn Sam till Gislaved och då åkte vi andra för att handla lite mat. Blev pasta sallad, gott! Åkt hem lite efter halv 1.

Just nu har jag bara hunnit äta. Magen är lite kaos så ska väl inte göra så mycket. Kollar på inspelningar och sen ska jag läsa lite tror jag :) Pappa bakar alltid bröd till mig (som är super gott!!) men det hade hunnit mögla så blev inget till frukost idag :( Sörjer faktiskt det lite...

Just det! Idag ska jag ju fixa hårinpackning, ansiktsmask och sånt. Kan verkligen behövas för jag gick och la mig med smink inatt, inte så speciellt fräsht...

xoxo linda