Greys Anatomy

Vet inte om det stavas så men man fattar väl? Kollar på det just nu men är slut när som helst.

Jag gick aldrig till trafikskolan. Jag och Elin stack till Hemmakväll och sen stack jag tillbaka till skolan. Sen till lägenheten för där var mamma. Vi stack till trafikskolan sen och fixade körlektioner, "köpte" 5 stycken var och den första lektionen bokades in nästa onsdag! Hade velat ha på måndag men den läraren jag ville ha hade inte tid då. Men vi har studiedag då så det blir ju bra! Skulle egentligen till Grönkulla då med men kanske skippar det, annars är det bara att sticka dit lite tidigare på dagen. Får se om det går bra, jag tror inte det kommer gå så jätte bra. Första gången man kör utan att mamma är med, är ju van vid det...

Måste verkligen läsa teori också, får gå och göra det på måndag på trafikskolan också. Men nu ska jag kolla på antingen Harry Potter 1 eller Fame, kanske läser lite under tiden. Men ska bara ta det lugnt! Innan filmen så ska jag tvätta bort sminket!!

Svar till din kommentar My: Hon i "receptionen" har lunch då men man kan fortfarande komma åt datorerna, men det var mellan 12:30 och 13:30! :)

xoxo linda