HP 2 + hårfix!

Har igång Harry Potter 2! Kom typ precis ut ur duschen så ska fixa håret. Ska se om jag kan ta min hårfön utan att hela rummet luktar bränt, inte så nice... Annars får jag ta mammas, måste köpa en ny...


Följde ju med My till frisören och det var riktigt roligt :) Dom är underbara där så det är aldrig tråkigt att gå dit. Fast nu ska Mys frisör flytta till Stockholm så kommer inte bli riktigt lika kul :( Om My måste ju hitta en ny frisör, kan bli lite dyrt att åka till Stockholm varje gång.

Nej! Nu ska jag fixa håret och sen blir det nog teori, eller engelska. Tror det blir engelska. Fick mejl om att boken jag har reserverat finns så den ska jag försöka hämta imon innan vi jobbar. Har förövrigt fått ännu ett jobb, några hundra extra blir det ju i månaden nu :) Även om det bara är att städa.



Jag idag...

xoxo linda