Inte mycket aktivitet

Har redaktionsarbete idag, de e ju fredag. Kan ju säga att det går skit segt, känns som om ingen jobbar. Jag fick i uppdrag att intervjua ett band och bandet har gått med på det, i alla fall sångaren, det är ju en gammal klasskompis till mig. Men hon skulle kolla med resten av bandet och jag har inte fått svar på det ännu. Och sen måste vi ju veta var vi ska träffas och sånt.
Vet inte vad jag kan göra under tiden. Hade tänkt kolla i andra tidningar efter inspiration till frågor, men får se hur det går med det.

Hade TK i morse och det var riktigt segt! Var bara 4 elever och det var i och för sig väldigt skönt, man vågar prata lite mer då. Men uppgifterna va rätt sega. Orkade inte jobba på så mycket så fortsätter nästa vecka. Sov jätte dåligt, när jag skulle somna så började jag må så sjukt illa och då fick jag försöka somna i sittande ställning, men efter ca 1 timme kunde jag lägga mig igen. La mig vid 10 men somnade efter halv 12.

På grund av sömnbristen så är det som att träningsverken känns extra mycket. Och som jag skrev så kunde jag knappt komma ur sängen. Värst är ryggen, armarna och nacken. Men så länge ingen rör mig där (igen) så kommer jag väl överleva, hoppas vi?

xoxo linda