International love

Har engelska och jag jobbar...INTE! Jag är den enda som har gjort klart bokrecentionen och vi är i stort sett helt klara med redovisningen till nästa vecka. Så jag erkänner att jag latar mig. Men kanske börjar med PPn efter rasten.

Fotolektionen är inställd i eftermiddag så jag tar en biss 11:45 till Grand Samarkand för att shoppa lite. Sen åker jag hem med mamma. Ska bli skönt! :) Och jag känner att jag mår bättre idag, kanske va sömnbristen eller något. Snart är det rast så då ska jag och Elin "rädda" My.

När jag kommer hem så ska jag nog ta och läsa lite. Den ska in 22 februari tror jag så måste skynda mig lite känner jag. Måste varva med teorin också. Men det går nog bra :) Trotsade snön idag och tog på mig mina klackar som jag köpte på New Yorker innan jullovet, mina senaste älskarklingar alltså ;)

Gamal bild!

xoxo linda