Lördag!

Har varit dålig på att skriva känner jag. Tog inte upp datorn igår efter lunchen. Har pratat lite med mamma om trafikskolan och hon sa att jag måste läsa mer teori men att vi typ ska kolla upp det, så det är bra :) Körde lite hemma idag!

Jobbade igår och sen blev det hem och äta + duscha och sen blev det UNF runt halv 8. Det va kul så länge det varade men sen började alla killarna bitcha och stack hem innan 10!! :o
Skulle pussla lite med My när vi kom hem fick bara 1 bit att passa så jag gick och la mig istället.

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade runt halv 11 och var jätte arg och lite ledsen över något jag hade drömt... Gick på toa och såg hur fint vädret var ute så jag bestämde mig för att gå en runda. Läste lite och gick sen upp till mamma och frågade om hon ville följa med, vi åt frukost och sen gick vi efter en liten stund. My följde också med. När vi kom hem så dammsög jag och sen skurade jag. Allt detta innan klockan 2, så jag kände mig rätt duktig :) Nils kom innan 2, vi bestämde oss för att baka och åkte då för att handla. Vid 4 kom Janeth :)
Janeth lämnade oss runt halv 8 :( Men vi har kul ändå!! Sitter och prata om killar, tjejer, sex och annat skojjigt :D

xoxo linda