Love actually

Den går på TV nu :) Jag och mamma tycker om den och den är faktiskt rolig!

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Åt upp mina pepparkakor som vi bakade hos mormor innan jul och mår lite illa över det, blev för många... Efter det så fixade jag med min garderob. Har haft alla "vanliga" skor i pappas stora garderob och alla klackar i min egna. Men när vi va på IKEA så köpte vi en sak så jag kan ha dom andra skorna i garderoben också, så den fixade jag med innan. Tyvärr har jag ca 11 par som inte fick plats men det får jag lösa en annan dag.

Syns kanske inte så mkt vad som är ändrat. Men jag har höjt allt som var där från början och satte skokorgen underst. Filten är över mina hoodtröjor för Göran ligger där och sover ibland när han får upp dörren. Tror jag har sagt det förr också...

xoxo linda