Mobilskal

Min moster har olika mobilskal till sina telefoner. Jag har haft jätte svårt att hitta till min eftersom de flesta finns endast till "nyare" HTC mobiler eller till Iphone. Så för några veckor sen tipsade hon om en sida som heter skal-man.se och jag va där och kollade lite.
Har egentligen inte brytt mig så speciellt om att skaffa ett för jag har ändå mitt fodral som jag tycker om. Men jag kollade som sagt där innan, skulle gå på några hundra så måste vänta till lönen kommer för jag är skyldig mamma och My ska låna lite, så kommer inte ha råd, så därför väntar jag till lönen kommer, inte långt kvar ju. Typ 3 dagar och det kan jag nog vänta :)

Tycker dock att dom kan vara lite fula för dom täcker inte hela "skaldelen" på telefonen, bara sidorna, inte under och över. Men köper ändå 2 såna och ett som är av silikon som täcker allt förutom skärmen :) Får se om jag blir nöjd! När jag fått dom så lägger jag upp bilder och sånt :)

xoxo linda