Natti natti!

Nu ska jag och Göran gå och sova. Har i alla fall lite säng sällskap, så får möja mig med det!

Jobbade innan och efter det åt vi thai med mammas kompis. Det var gott men lite starkt. Fick köra hem men det var jobbigt med all snö, fick köra i 70 på en 100 väg, men vad gör man... Kom hem hela i alla fall (y'

Imon börjar dagen med att möta Annelie vid IT och sen går vi till Idrottshuset för att ha badminton, får se hur det går. Sen media. Ska bara ta det lugnt imon kväll! Kom hem vid halv 9 idag så har inte hunnit göra något. Men imon ska jag ge mig på lite foto eller läsa engelska, inget som är överdrivet ansträngade alltså :)

Får se vad som händer på fredag, åker hem direkt efter skolan i alla fall och det är riktigt skönt! Antingen är det UNF, är med kompis eller så e jag hemma, det visar sig... GOD NATT!

xoxo linda