Nyårslöften 2012

Jag hade faktiskt inte tänkt ha något, möjligtvis två men nu när jag satt och funderade på några så kom jag på ganska många faktiskt.

-Har jag en dålig dag så ska jag inte låta det gå ut över dom jag tycker om
-Inte lita på någon förens den visar mig motsattsen
-Vara ärlig mot mig själv
-Försöka se det positivta hos mig och med mig
-Satsa på skolan så jag kan få mitt MVG i SV-B
-Försöka att endast bry mig om det som betyder något
-Inte låta någon trycka ner mig
-Inte göra saker eller t.ex. se på bilder jag vet att jag mår dåligt av
-Inte misstolka saker och dra egna slutsatser om något jag egentligen inte vet så mkt om
-Träna så jag någon gång kan bli nöjd med min kropp
-Ta hand om min hy ännu bättre
-Ta åt mig om jag får en komplimang
-Umgås mer med folk jag tycker om
-Sluta slå Joel så ofta - förlåt

Ganska många faktiskt och jag ska skriva upp dom i dagboken så jag kan komma ihåg det. Jag hoppas jag följer detta för då vet jag att jag kommer må mycket bättre!

xoxo linda