Nyduschad!

Även om jag verkligen HATAR att duscha så känns det ändå så skönt efter, man luktar gott och känner sig fräsh :) Har hårinpackningen i ännu, provar att ha den i längre än vad jag brukar, så får se hur det blir :)

När som helst så börjar "Så ska det låta" och då kommer My ner, och då ska vi kolla med pappa. Får se om vi äger lika mycket denna veckan ;)

Var smart innan, kom på att jag kunde ladda ner avsnittet jag missade av PLL så det gjorde jag. Det var ett bra avsnitt! En sak som jag gillar mycket med serien är deras kläder och skor. Vill med ha såna :o Där kan dom gå i korta klänningar och klackar utan att få blickar (TV, I know) men om jag skulle komma i det hade i alla fall 90% av skolan kallat mig för hora eller slampa! Tycker det är tråkigt att man inte får gå som man vill utan att folk kommer med fördomar om en... I och för sig så kan jag väl förstå att folk glor om jag kommer i det nu, men jag menar ju självklart när vädret är så att man faktiskt kan gå sån utan att frysa. Men får väl göra det i mina tankar antar jag.

xoxo linda