Take my hand

Efter att ha kollat klart på Tusen gånger strakare *snark* så blev det Harry Potter 3. Såg dock inte så speciellt mycket för jag somnade. Ibland brukar ju det hjälpa, så lite bättre har jag blivit. Men tror jag ska ge mig på mina magtabletter ändå, sjukt jobbigt att ha de så. Ingen förstår hur det faktiskt är, folk tröttnar på mig och när man har varit tyst om magsmärtorna så tror folk att det helt plätsligt är borta. Bara för att jag inte pratar om det betyder det inte att det inte finns. Jag lever fortfarande med det varje dag. Vissa dagar gör det inte alls lika ont, men det är där. Snart 8 månader sen det började och det tar kål (?) på mig. Jag känner mig arg varje dag, lätt irriterad (kan i och för sig bero på p-pillerna) och allmänt nere. Jag blir så trött på det för det är inte så jag vill ha det!
Alla tycker att jag är jobbig, men det är ingen som förstår, magen som är så viktig är förstörd och jag kan inte göra något åt det. Ingen kan, för ingen vet vad det är för fel. Jag kan inte söka mer hjälp för familjen tycker att jag överdriver. Man tröttnar liksom. Att inte kunna äta vad man vill längre, eller göra det man alltid brukade. Ibland känns det inte som att det är värt det...

Har skrivit dagbok, har inte gjort det sen i torsdags så blev lite att skriva. Har även fyllt i kassabok. Ja, tänkt att jag faktiskt har en. Tycker det är mycket enklare att ha koll på sina pengar då, man vet ju vad man har! Blev sugen på att beställa ett par skor, men nu fanns inte rätt storlek så blir inte så. Lika bra det kanske? Ska gå och tvätta av mitt smink nu i alla fall, ser lite misshandlad ut med eyeliner på fel ställe.

Beställde ju 2 mobilskal i onsdags och dom har fortfarande inte kommit, tycker det är lite konsitgt för det första fick jag ju jätte fort? Nu är ju detta i och för sig inte samma företag, men ändå.

xoxo linda