Tidningen!

Har redaktonsarbete just nu. Det är lite mycket kaos här just nu. Sen lärarna gjorde om våra grupper så vet vi inte riktigt vad vi ska göra, och vi fick inte iväg tidningen på tryckning innan jullovet så det gör det hela lite svårare...
Ingen har någon aning om vad vi ska göra och vi har ingen form av plan alls, kanske ska försöka få igång gruppen lite? Jag känner att jag måste göra bättre ifrån mig denna gången, inte vara ute i sista sekund och göra ett lite halv taskigt arbete. Måste även ta bättre bilder. Kanske ska byta ämne helt denna gången och skriva om något annat? Om jag ens ska skriva en krönika till?... Denna tidningen ska i alla fall INTE tryckas, den åker upp på nätet och vi får väl se hur det går. 
Ibland blir man så trött på skolan, men om ca 2,5 timmer så slutar jag, och om ca 3 timmar sitter jag på bussen HEM!! :D   

xoxo linda