Torsdag..

Imon är det fredag och jag längtar som fan! För mig är det nästan lyx att få åka hem direkt efter skolan på en fredag, nu i 2an så har det hänt HÖGST 5 gånger, tror inte ens det är så mkt, men ändå. Ska bli så sjukt skönt så det går inte att beskriva!!!! Sen får vi se vad kvällen har för händelser, men UNF blir det inte :)

Hann med den vanliga bussen hem, tack Linus! Så har ätit och duschat. Har fönat håret men det vill ändå inte bli riktigt tort så ska vänta tills det har torkat helt innan jag vågar det. Kollade igenom gamla bilder i helgen och då hittade jag bilder där jag hade vågat det, så ville göra det igen "bara för att" liksom :)

Ser ut såhär idag btw:

Att man kan bli så utstirrad av ett par knästrumpor, nästan synd om folk när dom kollar så...

Nu får jag se vad jag gör, kanske ger mig på lite foto, även om jag inte riktigt har lust :(

xoxo linda