Våldtäkt!

Va precis inne på Aftonbladet och läste lite. Och då var en rubrik om en man som blivit våldtagen. Då slog det mig att det är ofta som man läser att det är män som blir våldtagna, som att det har ändrats nu. Eller att det är dom som uppmärksammas. Lite äckligt måste jag säga, men ändå synd om offret.
Förstår inte hur folk tänker när dom gör så.

För mig är sex (i alla fall i dom flesta fallen) något privat, inget man gör med vem som helst. Och jag tycker det är jätte fel att filma det för att visa det för andra. Egentligen tycker jag att det är fel att filma över huvudtaget, men vissa kanske tycker om det för privat bruk. Jag tycker det ska vara i alla fall lite speciellt! Men det är väl bara jag, nu har sex blivit något som man gör med vem som helst och nästan var som helst också. Lite gammal-dags när det gäller sånt kanske. Men sen kan det ju också bero på vem personen är.

Nej, nu blev detta ett lite konstigt inlägg. Känns lite udda att skriva om sex och sånt när delar av familjen läser detta. Så nu ska jag, My och Nils gå och baka!!

xoxo linda