Because of you, I am afraid

Tror inte jag berättade detta men när vi va i Vislanda i fredags så träffade vi ju lite folk och en tjej berättade att jag var med i en musikvideo. Jag fattade ingenting för jag har ju inte gjort någon? Även hon va med i den och 2 andra tjejer som jag vet vilka dom är. Låten som dom hade till videon heter typ "Jag är en dum blondin, ständigt kåt och fin". Då är det någon tjej, Sara tror jag dom sa att hon hette, som har tagit bilder på FB på massa tjejer och några killar och gjort ett bilspel av dom. Jag känner inte ens människan?
Denna bilden hade hon tagit på mig:
Ja, jag är blond, men jag är fan inte dum eller någon hora! Det med fin kan man ja ta som en komplimang i alla fall. Brydde mig först inte när dom sa det, men när jag vaknade dagen efter va jag rätt sur faktiskt. Förstår inte vad jag gör där, eller vem tjejer är. Synd om henne, kan inte ha mycket till liv?
 
I alla fall, har läst lite i HP4 och väntar på mat. Har även mejlat Nelly.com för mina saker har fortfarande inte kommit och jag skulle fått dom absolut senast måndag! Får se när dom svarar, dom skulle göra det idag. Ska äta nu och sen sticker jag till Joel.
 
xoxo linda