Bridesmaids

Har varit dålig på att skriva den senaste tiden men har liksom inte haft någon lust. I måndags jobbade vi och sen tränade vi. I tisdags va vi bara hemma. Igår jobbade vi och tränade lite och sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Vislanda. Hade rätt kul mot natten, låter fånigt men åkte epa. My och Julia satt i den och jag och Jacob satt på flaket och det va riktigt skönt, och kul att sitta och prata :) Det enda som fattades va några plusgrader!
 
Åkte hem runt 6 idag, kanske åker dit på lördag igen :) Men imon blir det djursjukhuset med Lisa och sen hem för att fixa sig för sen åker jag, My och Janeth till Elin och sover där :) Och badar! :D Får äntligen träffa Smulan också, vet att hon saknar mig ;)
 
Har fått hem lite saker med ju och jag har tagit kort, är bara dålig på att ladda upp dom... Men det kommer! Inte kul att sitta vid min dator för det är något fel på ljuset så allt ser jätte konstigt ut.
 
xoxo linda