Händelserik natt

Igår drog vi till Hällevik lite efter 8 för att kolla på min kusin när hon hade gymnastikuppvisning. Fanns många duktiga! Det va en liten tjej som va riktigt duktig, tycker nog nästan att hon va bäst av tjejerna. Det fanns ett gäng killar också, två av dom va också väldigt duktiga! Kul att se :)
Efter det badade vi, alla i släkten som va där. Skönt men lite kallt! Vid 3-tiden tog jag och My bilen hem för att duscha och göra oss i ordning, skulle till min kusin ju!
 
Vi träffade Julia (kusin) hemma hos henne för att sen gå till hennes syster Sanna (också vår kusin) och där va vi några stycken och dom förade lite, vi grillade och hade kul! Någon gång efter halv 11 drog vi till hotellet, och där inne va det helt okej. Jag och My gick ut efter ett tag och där träffade vi massa folk, även en del nya människor. Alla va riktigt roliga och jag hade en bra kväll! Hängde med 2 kompisar hem och sov där.
 
Drog till Julia vid 12-tiden, sen har vi varit ute lite. Efter ett tag blev jag hungrig så vi drog till Panos för att äta, då kom massa folk dit, nästan alla vi träffade igår.Vi satt där och pratade igenom vad som hade hänt, blev ju slagsmål mellan några stycken. Och det verkar som att jag och My är dom enda som kom ihåg vad som hände igår? Dom kommer ihåg lite men inte mycket, men det är kul det med :)
 
xoxo linda