Super Nintendo

Åkte ju till kusinen igår så skrev inget. Orkar inte skriva va vi gjorde men kul hade vi. Idag har hennes pojkvän m.m satt in 2 nya fönster så vi satt och tittade på när dom jobbade, man gör ju det man är bäst på! Dom hade tur för det ösregnade när dom va klara, så dom hann precis!
 
Nu hade jag tänkt koppla in vårat Super Nintendo! Får se hur länge jag orkar spela bara, är rätt trött. Vi kom hem runt halv 7 och sen dess har vi fixat hemma. Har lite att göra fram till vi åker till Göteborg på fredag så kan inte träffa någon denna veckan, suger lite men vad gör man :) Kan ju va kul att va med familjen också ju, träffar dom inte så mycket nu när vi är i Vislanda och så.
 
Imon är vi i Växjö rätt mycket av dagen så skriver nog inte så mycket. Men vi får se hur jag gör! Just det, på ICA så säljer dom nagellacj, läppstift och läppglans för 10 :-/st och jag köpte 4 nagellack och 2 läppstift, billigt ju! Provar två av nagellacken nu och det ser helt okej ut! :) Har köpt ett lack som man målar på efter man målat dom så det blir matt, rätt nice tycker jag :)
 
xoxo linda