ÄNTLIGEN!

Har varit något strul med blogg.se så jag har inte kunnat göra något. Dom har uppdaterat typ allt och när jag loggar in på mitt konto så kommer det upp "Dina bloggar" eller något sånt och då är min borta. Man kunde fortfarande söka på linajennie.blogg.se i addresfältet eller vad det nu heter, men jag kunde inte komma åt så jag kunde skriva något. Den va borta helt enkelt, men nu så gick det helt plötsligt?
Har inte haft något viktigt att skriva om eller så, men bara för att man inte kan så är det klart att man vill!

Eftersom jag är så bra på att klaga och gör det lite för mycket och lite för ofta så tänkte jag göra en lista på saker som jag stör mig på, alltså en lista där jag klagar! Är bara lite rädd för hur reaktionerna kan bli från folk, för även såna jag inte känner läser ju, har fått komentarer och sånt nämligen.

Fick mina betyg förra veckan och jag blev sur över 1. Jag och Elin gick och frågade Linus vad vi skulle få i MM och då sa han en sak, men så fick man inte det, utan ett lägre. Läste på Elins blogg att dom gjort samma mot henne, fast inte i samma ämne, även My har dom gjort så mot. Tycker det är rätt dåligt...

Som sagt, gör en lista sen, om jag kommer in igen. Man vet ju aldrig med blogg.se nu. BTW: beställde hem en klänning och ett par skor igår, har jag tur så kommer dom på tisdag eller onsdag! :)

xoxo linda