I loved you from the start

Har inte skrivit på länge och det är för att jag inte har haft tid. I tisdags så va jag ju ledig men skulle ta bussen till Växjö vid 1. När jag satt och väntade på bussen så kom Nina och Jonas (Martins syster + hennes pojkvän) och dom skulle till Växjö så jag fick skjuts istället :) Jonas ägen Wild Tattoo så jag hängde med dom dit, dom försökte övertala mig till en tatuering men blev inte så ^^ Sen kom My vid halv 3 typ och då gick vi till trafikskolan för jag skulle ha min sista körlektion, den gick jättebra!

Igår så började dagen med att jag skulle köra en uppvärmingsrunda och sen mot trafikverket (?) för då var det dags för min uppkörning, var sjukt nervös och allt sånt men jag klarade mig faktiskt så jag har körkort! :)

Efter lunchen i skolan så stack jag och mamma till sjukhuset, allt va bra så det är konstigt att man inte mår bra. Sen Subway. Elin hängde med hem, där åt vi och sen skulle vi ta bilen för att köra till Vislanda. Självklart går min och Mys bil sönder så den går inte att använda. Blir att laga den... Men vi fick ta pappas, men då går inte den att höja så mycket som behövs så jag får ta ett täcke och lägga under mig. Men det gick bra. Vi körde och hämtade Janeth och sen till ICA. Efter det körd vi till Vislanda men vi körde till mormor istället. Där fick vi fika och sen körde vi till Vislanda igen och där mötte jag Emil för jag hade tappat mitt mobilfodral (kan inte leva utan det...) och sen åkte vi till Julia. Hon fixade naglarna på mig, Elin och Janeth.
Pappa bjöd på pizza för att fira körkortet så vi köpte med oss en när vi skulle hem, sjukt gott va det! Mamma orkade inte köra hem Elin så hon sov här.

Idag har det inte hänt mycket. Vi kom till skolan och jag fick veta att jag fick praktikplats hos Martin och då fick jag gå upp till 1orna för att jobba med dom. Ganska segt va det men det var trevliga tjejer så det är ju lugnt. Slutade tidigare så fick åka hem med pappa. Klippte gräset och bytte kattsand. Ska snart gå och duscha, sista dagen imon ju!

Detta blev ett ganska långt inlägg men vet inte om jag skriver mer idag. Mår inte så bra och jag tycker jag blir sämre för varje dag. Vill bara ligga hemma och vila men behöver ändå umgås med folk. Tyvärr har alla i närheten fått sommarjobb så vi får väl se hur det blir med det!

xoxo linda