Lotta på Liseberg

Kusinen va här innan men tyvärr blev dom inte klara, va ännu mer som skulle bytas så jag och mamma ska handlar delar på onsdag och så kanske dom kommer i veckan, annars blir det nästa vecka. På fredag så är jag chaufför åt mamma och efter jag kört henne så kanske jag och syrran drar till Julia (kusinen) för en myskväll, känns som att det kan behövas faktiskt :)
 
Just nu kollar jag på Lotta på Liseberg och jag måste säga att det är rätt dåliga artister, det är ju säsons-start och då tycker jag att man ska ha väldigt bra artister, inte Thomas Di Levia t.ex! Även samma med säsons-avslutningen, då ska man också dra till med bra artister!  Får väl hoppas att det blir bättre.
 
Kollade på Step up 3 innan, hann bara se halva innan Lotta började. Är väldigt säker på att jag redan har sett den, men minns inte så mycket så kollar på den ändå. Han som har huvudrollen är ju rätt sexig med...
I alla fall på några bilder och i filmen :)
 
Kom på en sak till som jag stör mig på när vi kollade på ett program. Och det är när man förstorar läpparna, det kan va snyggt om det ser naturligt ut, för då märker man ju inte det. Men typ som Dessie, absolut inte snyggt! Men kan förstå varför hon valde att göra det. Samma när man förstorar brösten. Jag vill göra det men jag tänker inte göra några jävla bomber, det ska se så naturligt ut som möjligt! Tycker det är jätte fult annars.
 
xoxo linda