One day

Sitter och kollar på "One day" just nu, har aldrig sett den innan. Måste säga att den är rätt seg faktiskt. Har en lista på filmer som jag ska se men det går sakta... men har ju hela sommaren på mig att kolla :)

Va hos Joel innan, gosade med vovven! När jag kom hem så kollade jag på "Kyle XY" och nu har jag sett klart säsong 1, synd... Vet inte om jag ska köpa säsong 2 nu eller om jag ska vänta, kan ju kolla på nätet med det vill jag inte. Aja, får se hur jag gör!

När jag kollat klart på filme ska jag nog läsa lite, har inte läst på 2 dagar, känns lite tomt. Är Harry Potter-nörd kan man nog säga...

Joo då, vi kan va söta vi med! Bilder från avslutningen kommer! Och på kläder jag haft.

Vet inte om jag skrev det, men kusinen,, hennes pappa, hennes pojkvän och deras kompis kom en stund. Hennes kille kollade på bilen och han sa att han kan fixa det. Han hade lite delar hemma så dom skulle komma i veckan igen och fixa det. Super bra, tycker inte om att köra mamma eller pappas bil, dom är ju bra, men jag vill ju köra vår bil.

xoxo linda