Redigering

Efter skolan stack jag till trafikskolan för att plugga lite teori och jag blev jätte glad för jag klarade 2 stycken, har kämpat med dom länge för jag saknar alltid runt 4-5 poäng, ibland mindre, för att kunna ta mig vidare. Skolan har ju som sagt 63 som gräns medan det riktiga ligget på 52, så jag klarar ju mig men ändå. Sen körde jag och det gick också bra, förrutom när jag skulle starta men jag vet varför det blev så och jag ansträngde mig inte så mycket. Skolan har fått nya bilar men jag har tur så jag får köra upp med dom bilarna som dom har nu. Annars hade jag fått lära om mig och sånt och så många lektioner har jag inte kvar. Men det är kul! :)

Just nu sitter jag och håller på med klippen till Martin. Tror det blir tre stycken, insåg nu att vi troligen har tänkt lite fel, men men. Det är rätt kul ändå! :) Ska duscha också, måste komma ihåg det...


xoxo linda