Torsdag!

Hejsan!
Har inte haft tid att skriva fören nu. Började med att gå ut i trädgården och hjälpte pappa lite. Vi plockade gbort gräs från några plattor på framsidan, jag hade ingen aning om att det såg ut så från början, men det blev mycket finare.
 
Efter det så gick jag till banken (vuxenpoäng!). Men det gick fort där och efter det kom jag på att jag kunde gå till ICA, så jag stack dit och köpte tidning, tuggummi och en ansiktsprodukt. När jag kom hem kom jag på att jag glömde köpa ny korsordstidning, men kan göra det i stan sen.
 
Har varit lite vakt åt Lisa. Hon kliar sig i ansiktet så mycket att det har blivit rejäla sår så nu går hin runt med tratt, tycker lite synd om henne men hon blir extra gosig då :) Men jag tog bort den lite så hon kunde tvätta sig och efter ett tag började hon klia, så den åkte på igen.
 
Efter 3 åker jag och syrran till Växjö, ska ju jobba idag!
 
xoxo linda