Duschen!

Har rättat uppgiften och håller på med den andra. Den är rätt seg för det är lite svåra frågor, tycker i alla fall jag. Och jag vill ju gärna få VG på den med så jag kan få det som slutbetyg, slulle bli väldigt glad då! Och hoppas ju på MVG i svenska. Srkvier i alla fall om Ann Radcliffe just nu.


Imn hålls den tysta minuten för Dennis som dog i helgen. Det jag skrev om igår (här). Det är vid halv 9 så det missar jag eftersom jag börjar kvart över 9, och det tycker jag är skönt på ett sätt för jag vet inte om jag hade klarat av att vara där då. Jag kände inte killen alls, men bara man tänker på det så blir man ju ledsen, man tänker på hans familj och vänner. Det är så tragiskt. Men jag har bestämt mig för att ha en tyst minut då, men hemma istället. Hoppas du har det bra på andra sidan...

Nu blir man så där deprimerad igen. Men i alla fall, ska hoppa in i duschen nu och sen får jag se om jag gör mer engelska, eller om jag ska lägga mig och plugga teori lite. Det har ju kört ihop sig lite sen igår när jag pratade med dom. Men det får mamma ta hand om!

xoxo linda