Dyrt dyrt...

Va väldigt jobbig stämning på skolan idag. Nästan så att man ville lipa när dom berättade om dödsfallet, har ju blivit för känslig. Det stog att det kommer bli en tyst minut för Dennis under veckan, kan bli jobbigt.

Efter lunchen så träffade jag Robin för han va ute med Maxi. Har ju inte träffat honom sen innan min praktik så det var kul att träffa honom igen :) Amanda och Elin kom också.
Efter det stack jag till trafikskolan och gjorde lite teori, måste verkligen plugga massa med skyltar, dom var jag sämst på. Så kanske roar mig med det ikväll. Körningen gick bra, skulle prova att tvärnita och fick göra om det 2 gånger för jag tryckte inte tillräckligt hårt. Kul, men läskigt!

Frågade också hur jag ligger till och hur många lektioner som krävs. Han sa att en person som kör bra och mycket hemma (som jag och My) så krävs i regel minst 20 st, och jag blev jätte förvånad! Kommer bli dyrt, men hoppas på att det blir mindre lektioner. Ville ju så gärna ta det i Maj men nu får jag väl kanske glömma det :(

xoxo linda