Hej hej!

Har inte skrivit på hela vecka och det är för att jag egentligen inte haft tid eller lust. Visst, lite tid har jag men då vill jag inte sätta mig vid datorn när jag är i Turkiet, känns lite meningslöst då.
I alla fall, vädret har varit väldigt bra, förrutom att det blåser kallt, hade det varit vindstilla hade man till och med kunnat bada :o Men lite färg har man fått, inte brun tyvärr...

Skriver inte så mycket mer utan lägger upp lite bilder jag har tagit istället, och skriver kanske lite till dom!

27 mars  

Iste, som är i stort sett det ända jag har druckit denna vecka.


Välkomstdrink!




Va på en frisörsalong som vi va på senast vi va här, och även denna gången satte jag i en hårförlängning men gjorde även naglar. Är nöjd, men tappar lite av förlängningen ibland.

28 mars

Mostaffa, hade sjukt god mat och var väldigt rolig!



Och där fanns en jätte söt katt och vi blev bästisar, hon va hos mig nästan hela tiden och gosade lite med mig!




30 mars



Igår kväll var det turkisk afton på hotellet och det var faktiskt rätt kul. Först var det ett gäng...ungdomar kan vi kalla dom, och dom dansade någon form av turkisk folkdans. Dom fick för sig att dra upp några ur "publiken" och då blev jag offer för dom, men jag erkänner att det faktiskt var kul!
Efter det var det en magdansös och gud vilken kontroll på alla muskler hon har, hade gärna tagit hennes kropp!


Även hon fick för sig att dra med sig folk upp och då blev bl.a. både jag och My uppdragna. Man va ju hur värdelös som helst på det men kul va det! Men nu har vi nog gjort bort oss inför alla gäster på hotellet, även om några av dom också har gjort det ;)

Här är första "offret" som får pröva på att dansa. Mamma filmade oss när det var vår tur så kanske att My lägger upp det, om hon vågar. Kommer väl bli mobbade för det då ^^

31 mars

Köpte mest för att det var rosett på, vet att dom är fejk!




Va och kollade på slottet idag och utsikten va fin, men hemsk! Det hade precis ösregnat innan vi gav oss ut så därför ser det lite mulet ut, men det var inte alls så mörk på riktigt som på bilden.

Det var alla bilder för idag.
Har handlat en del men vill fortfarande ha en väska, och jag har faktiskt hittat två som jag gillar, men dom är fejkade LV-väskor. Eftersom allt här är fejkade märkesvaror så är det ju i stort sett det ända man handlar, även om det är bra kvalite. Men då är ju problemet att när man är hemma i Sverige igen, vågar man då gå runt med en sån eller får man massa skit för det då?
Det har ju blivit ett så fruktansvärt känsligt ämne så man vet ju aldrig. Får ta och klura på den, vill ju ha någon av väskorna, men vågar man...

Tror det får räcka såhär, har tagit ca 1 timme att få ihop allt för nätet är så segt! Men hoppas ni har det bra hemma i Sverige :) Kanske skriver mer innan vi åker hem, men annars börjar jag väl skriva lite igen på onsdag! Kommer hem på tisdag eftermiddag, till Stockholm och sen bilresa hem, hinner nog inte skriva något då. Men men :)

xoxo linda