Nattis!

Janeth lämnade oss för snart 1 timme sen så hade tänkt gå och lägga mig när jag är klar här. Vi åt fajitas till middag och det var riktigt gott, tyvärr lite starkt för min del, men ändå gott! Gick till Willys och skulle handla för vi va för lata för att gå till ICA, och där träffade vi mina två sötnosar Isak och Theo, så mysiga är dom :)

Vi satt alla och kollade på melodifestivalen nere hos pappa. Så sjukt glad för Ulrik kom 3a :D Dom sa det på TV i alla fall, men själv tyckte jag att det såg ut som han kom 4a, men ändå :D Han och Dead by april va dom bästa låtarna. Tycker inte att Loreen är bra längre, har hunnit tjata ut den och jag tror inte att hon kommer i topp 5 om vi klarar kvalet. Jag säger inte att låten suger, men jag tror inte på den. Min åsikt helt enkelt.

Men nu ska jag kolla klart på Aftonbladet och BB innan jag går och lägger mig :) Ska skriva lite dagbok innan det också, men det går ju att göra i sängen!


xoxo linda