Packar för fullt!

När jag kom hem från UM (fick i stort sett ingen hjälp så krampen är kvar) så gick jag upp på vinden och hämtade resväskan och har faktiskt packa ner i stort sett alla kläder och nu är det bara småsaker kvar. Handdukar också men dom är i tvätten just, vi tar några gamla som vi kan slänga där, mer plats för shopping! :D
Kommer ta med mig parfymen jag fick från Cosmin när han va i Italen. Jag har insett att den troligen passa jätte bra när det är sommar, och det är ju ganska varmt i Turkiet så varför inte liksom!

Nu ska jag packa i lite till och sen ska jag rätt felen på uppgiften vi fick tillbaka på engelskan och skicka in, sen ger jag mig på den nya uppgiften i engelska. Den ska in på tisdag så jag tänker jobba lite på den hemma så det inte blir lika mkt där eller när vi kommer hem :)


xoxo linda