Please take me for a ride

Var inte så speciellt kul på praktiken. När jag vaknade mådde jag skit men tog mig till skolan ändå och det gick väl ganska bra. Hade tänkt åka hem vid lunch men Pelle trodde att jag klarade en lektion till och det gick ganska bra. Var helt slut i huvudet för det mesta. Han lärde mig även typ 3 låtar också, gick väl ganska bra, i alla fall ibland.

Pappa grillade idag och det var riktigt gott!!! Och en kall cider till det, det ända som kunde gjort det bättre vore om man kunde suttit ute och ätit det.

Nu halvligger jag i soffan och ska göra klart mitt media arbete så jag kan skicka in det ikväll! Sen ska jag läsa NK minst 2 gånger. Och så blir det lite teori också, ringde innan och bokade in en tid imon vid halv 12-tiden. Får hoppas det blir bra! Ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar det bara, va ju lite borta senast men det va ju fredag då.
Efter lektionen så går jag till lägenheten och lägger mig en stund innan vi åker och jobbar :) Grönkulla har studiedag imon så det är därför jag har gjort så.

xoxo linda