Snorigt

Sitter och pratar lite med pappa på Skype, alltid roligt :) Min hals och förkylning har blivit värre. Börjar nästan bli lite hes, har knivar i halsen, näsan rinner, har fått hosta, är slut i huvudet och ögonen rinner. Är lite trött på mig själv just nu. Men fick inget anfall inatt, kanske är kattpälsen som gör det?

Åkte ju in och shoppade igår med Janeth, My och Samuel. Jag hittade en tröja på New Yorker. Runt 6 åkte Samuel hem och vi andra stack till Maxi och sen åkte jag och My till lägeneheten. Där fixade vi oss lite och sen ner på stan runt 8-halv 9 för att äta med Nils och Samuel. Sen skulle vi dra ut men då hade Nils inget leg så vi fick gå tillbaka och hänga i lägenehen. Samuel stack vid 12-tiden och sen somnade vi andra runt 1 tror jag.

Idag så kommer kanske Janeth och kollar på Melodifestivalen med mig och pappa :) Ska nog ner på stan sen och kolla på en väska som vi såg igår. Hoppas lite på att den inte finns, min vill ha den! Tar en buss hem vid 14:50.

xoxo linda