TK

Igår var jag aldrig på datan så därför skrev jag inget. Skolan va seg, jobbig idrott! Men efter det belönade jag och Annelie oss med varsin Subway :D Köpte även en till My. På eftermiddagen var det Dag X och det var också segt. Gick därifrån och hann med den vanliga bussen hem, somnade nästan på den. Men vädret var underbart! :D

När jag kom hem så va jag inte hemma så speciellt länge. Åt och kollade lite på TV, sen ut med Cosmin. Sen hem runt 8 och fick massage av Julian. Det känns i hela kroppen idag. Har även träningsverk i mage och ben efter idrotten.

Bilden är suddig, men solnedgången igår va jätte fin :) 

Va tvungen att ta bussen in till skolan idag, segt men det gick faktiskt bra. Fick sitta långt fram, jämte My. Annats hamnar man bara vid någon man inte känner och det är sjukt segt! Just nu har jag TK och ska skriva några frågor till rektorn för vi ska ha prov vecka 15, och det går ut på att vi ska intervjua honom, längtar inte...

Längtar!

xoxo linda