Ute och njuter!

Vädret är verkligen helt underbart idag, i alla fall om man sitter ute på altanen för där blåser det inte! Satte mig här innan runt 1 tror jag och gjorde lite engelska i solen. Sen gick jag, My och Nils till stationen, åt glass och väntade på hans buss. Då ser jag att Babben Larsson ska åka med hans buss och varken Nils eller My hade sätt det. Men sen såg Nils henne när hon va på bussen. Lite kul att se henne :)
Sen gick jag och My till ICA för jag ville ha kesella och äppel till ikväll och kanske imon kväll!
För dom som av någon konstig anledning inte vet vem Babben Larsson är så kommer här en bild!


Nu sitter jag ute på altanen igen men denna gången gör jag NK. Den vill jag gärna ha klar idag så det blir att jobba på som tusan nu! Engelska kan jag göra i Turkiet eller kanske i Stockholm, om jag inte hinner innan alltså.

Kycklingen är i ugnen och jag längtar! Har ju ett litet kycklingberoende...

xoxo linda