Come and save me

Kom hem runt 7 efter att vi jobbat och handlat. Har så ont i benen så jag vill lipa, nästan i alla fall...
Ska kolla på Eurovision ikväll med hela familjen, tycker egentligen inte om att se kvalen och det men har ändå inget annat att göra :)

Det är fortfarande väldigt mycket prat kring hur kroppar ser ut, bör vara och hur de är, och folk blir upprörda vilken "sida" man än är på. Detta är inget inlägg om att jag söker uppmärksamhet eller för att provocera.
Min syn på min kropp är inte vad andra ser, om jag ska tro på vad folk säger. Jag vet att jag inte är tjock, men jag ser mig verkligen inte som smal. Folk säger att jag är smal, och det spelar egentligen ingen roll. Det är ofta man får höra att jag ska vara nöjd med mig själv bara för att dom anser att jag är smal. Bara för att någon tycker det så blir jag ju inte automatisk nöjd med mig själv.
Jag har nog aldrig varit nöjd med mig själv och just nu kan jag komma på en hel lista med saker som jag "borde" ändra. Men folk tror verkligen att jag har det så lätt för att jag är smal. Jag ser det inte alls så! Även om jag inte tycker att jag är smal så gör jag inget åt det, igår och idag så åt jag en kexchoklad och det va riktigt gott! Jag gillar inte godis speciellt mycket, men mina största laster är choklad, chips+dipp och popcorn. Speciellt chokladen så den borde jag sluta med på vardagarna...
Jag förbjuder mig inte att äta bara för att jag inte är nöjd, jag älskar mat och äter ganska ofta, är jämt hungrig och den största anledningen är väl för att jag ska slippa problem med magen. Förstår inte folk som tror att dom går ner i vikt för att dom sluta äta, fy fan för att hänga upp sitt liv på att tänka på vad man stoppar i sig varedna gång. Jag borde tänka på det ibland, och det kommer tids nog.
Vet inte varför jag skriver detta, men kände att jag behövde skriva av mig lite. Ingen behöver läsa det eller ens bry sig om det. Men är så trött på att alla tror att man har det så lätt för att man ser ut som man gör, det finns mycket under som ingen vet om.

xoxo linda