Down Alburn Road

Detta hade jag på mig idag! :)



Jag är faktiskt väldigt nöjd med hur "outfiten" blev. Men vet inte vad andra tyckte då dom bara glodde hela tiden?
Fick ju även komplimanger men jag vet ju aldrig om jag ska tro på dom eller inte, men just nu känner jag, att eftersom jag e nöjd så skiter jag faktiskt i vad dom andra tyckte :) Även om man hoppas på att folk menar det ;) 

Har lagt över lite låtar på mobilen som hade försvunnit, va ute med My och sen fixade vi i trädgården. Håller på att ta bort mossa och imon blir vi nog helt klara :) Eller My och pappa blir det för jag sticker till trafikskolan, ska tvinga mig dit! Måste klara detta... 

På lördag ska vi på cirkus för det är i Växjö. Har inte varit på sånt på flera år, och nu ville My så gärna och det ska faktiskt bli kul :) Barsnligt eller inte, ingen aning men vafan :D Men dyra biljetter, tycker jag i alla fall...

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig. Får se om jag tar lite skyltar också eller om jag skippar det. Tar ju det imon ändå, aja, vi får se helt enkelt, men jag är klar här i alla fall så jag säger GOD NATT! Imon är det idrott ute och jag kommer... dö :)

xoxo linda