God natt!

Känner att jag suger på att blogga, men förhoppningsvis blir det bättre i helgen, har ju som sagt mina ämnen.
Janeth och Kajsa kom runt halv 9 och vi myste uppe hos My med popcorn och Stefan och Krister, precis som vi brukar ;D

Har börjat betala mamma för hotellet, längtar :D Eventuellt att jag tar piercingen då, men vi får se :)

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa antingen tidning eller teori. Jag borde välja teori... Måste verkligen ta tag i det, vill ju ha det om typ 1 månad och då måste jag fan ligga i :O Halkbanan gör vi på onsdag och måste till trafikskolan och plugga teori där så jag klarar alla prov dom har.
Det är rätt svårt att klara proven på trafikskolan. På det slutgiltiga teoriprovet man gör så får man har minst 53 poäng, men när man gör på datorn är man inte godkänd fören man har 64 eller högre, av 70 möjliga. Visst är det bra träning, men det är ganska frustrerande...

xoxo linda