God natt!

Snart börjar Top Model 17 och då kommer My ner, så kollar vi på det med pappa. Är nyduschad också, känner jätte skönt :) Gjorde 1 test till och sen gav jag upp. När Top Model slutar så tror jag att jag går och lägger mig, ska vara på trafikskolan innan 8 imon på morgonen.

Hemma i Växjö runt 1 tror jag och sen till VC. Sen hem och plugga lite. Får hoppas att det går bra med allt :)


Såg ut såhär idag. Klackarna börjar bli rätt osköna att gå i, men har ju haft dom ett tag så dom kanske har gjort sitt? Hittade skojjiga skor på Skopunkten när jag va där med mamma och kollade innan, men har ju gett mig köpförbud på saker som jag inte behöver, får se hur det går... Kanske får ta ut hela lönen och gömma det så jag inte kan använda dom ;)

Detta är det sista inlägget idag, skriver imon när jag är hemma igen!

xoxo linda
#1 - Anonym

Vart jobbar du för någonstans? :)